zondag 18 april 2010

Op en neer & nog een keer, daar gaat ie weer!

Zondag 28 februari had ik met Chantal afgesproken in Leersum te gaan lopen. We zouden over de mountainbikeroute aldaar gaan lopen. Die dag kwam de regen met bakken uit de hemel en gelukkig had ik net nieuwe waterdichte sokken voor Chantal & mij geregeld! Ook kon Chantal haar kakelverse nieuwe Inov-8 schoenen gaan uitproberen! Ook zou ik mijn de dag ervoor aangeschafte Inov-8 rugzak gaan gebruiken.
We zijn vroeg gestart daar ik later die dag nog moest werken op de fiets- & wandelbeurs in de Amsterdam RAI. Dus 07:30 uur stond Chantal bij mij op de stoep. Snel door naar Leersum en daar aangekomen regende het pijpenstelen en zonk ons even de moed in de schoenen... Toch zijn we in de regen maar gestart. Bij de parkeerplaats vlakbij het kleine mountainbikerondje daar. We hebben de heuvel bij de graftombe daar van verschillende kanten beklommen en afgedaald. Dat was zwaar maar wel erg leuk. Na wat keren op en neer te zijn gelopen zijn we naar het middellange mountainbikerondje gelopen waar we tegen de rijrichting in zijn gaan lopen om zo de mountainbikers op tijd op te merken. We hebben zo het hele rondje gelopen en zijn daarna weer dezelfde weg terug gelopen richting auto.
Volgens de GPS zouden we dik 17 km gelopen hebben, volgens de Polar nog niet eens 15 km. Aangezien de Polar nauwkeuriger is hou ik die laatste aan. Tot slot nog wat linkjes naar filmpjes op You Tube van onderweg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten