zondag 18 april 2010

Nieuwe schoenen!

In week 11 zat ik de hele week in Groningen. Ik liep een weekje mee op het Cycle Trend HQ. Cycle Trend Groningen zit samen met Runnersworld onder 1 dak. Dat brengt voordelen met zich mee zoals dat ik meteen nieuwe schoenen kon kopen. Die had ik namelijk toch al nodig. De Asics Gel Nimbus II schoenen die ik had waren inmiddels aardig aan het opgaan. De demping was er met mijn grote (2 meter plus) en zware (95kg) lijf ondertussen wel uitgegaan. Daarbij, ik loop niet graag op de weg maar met de Be More Ultra Tour in het vooruitschiet diende ik toch wel met fatsoenlijke schoenen aan de start te verschijnen.

Ik heb een paar verschillende schoenen geprobeerd, o.a. het nieuwe model Gel Nimbus II (errug mooi design & dito kleurstelling) maar bij die schoen vond ik net als bij de huidige schoen dat mijn voorvoet vrij veel ruimte had in de schoen. Met de hieronder afgebeelde Saucony Triumph 7 had ik dat niet en daarmee liep ik erg soepel weg. Met deze schoenen heb ik inmiddels zo'n kleine 100km gelopen naar volle tevredenheid!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten