zondag 18 april 2010

Lopend naar je werk & terug! Deel 2

Op vrijdag ging ik nogmaals lopend naar mijn werk en terug. Dit keer vertrok ik 's ochtends voor een rondje rechtsom en heb dit keer wel het kronkelpad genomen. De afstand bedroeg dit keer 8,6 km. Die overigens veel meer leken daar ik bepaald niet de goede benen had die ochtend. Ik kwam ondanks dat ik op mijn nieuwe schoenen liep niet echt in een lekker loopritme. Dus was ik blij dat ik op de zaak kwam zonder al te veel tijdsverlies.
's Avonds ben ik heel rustig dribbelend de kortste (6,8 km) weg nemend naar het hotel terug gelopen. Gek genoeg liep ik toen - weliswaar heel rustig - wel erg soepel. Na een lekkere warme douche was ik dan ook weer helemaal fris om in Groningen ergens een hapje te gaan eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten