zondag 31 januari 2010

Lopen op Leersumse Veld

Vanmorgen vroeg naar het Leersumse Veld gegaan. Er scheen een mooi zonnetje, het was er lekker rustig, bij het aantrekken van mijn Inov-8's kwam Hellas Triathlon clubgenoot Ruud Mos voorbij op zijn mountainbike. Even een stukje opgelopen met hem. Ging natuurlijk te hard van start. Dus geen lang stuk gerend. Wel lekker gerend! Eerst een stukje fietspad (alles onder een dikke laag sneeuw), daarna een wandelroute.

Bij het Leersumse Veld aangekomen zag ik wel ijs liggen maar er lag ook hier een dikke laag sneeuw op. Even geprobeerd er op te lopen maar bij elke stap scheurde het ijs volkomen open. Ik had geen zin in een nat pak dus snel weer terug gelopen naar de walkant. (Later vandaag zou ik alsnog door het ijs zakken, zie daarvoor mijn andere blog...). Toen weer verder over de paden.Aan de andere kant gekomen lag het kronkelpaadje er mooi bij. Heel veel bomen lagen er over het pad dus veel eroverheen springen geblazen! E.e.a. via de blog video uploaden lukt niet dus dan maar zo: http://www.youtube.com/watch?v=LkdkkcedJTo



Door niet in te lopen maar meteen hard van start te gaan vandaag niet zo heel veel gelopen als normaal. Daarom bleef het vandaag maar tot een louzy 6km.... in 33 en een halve minuut. Wel een leuk rondje gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten