vrijdag 1 januari 2010

Een goed begin is het halve werk!

Allereerst, iedereen een leuk & succesvol 2010 toegewenst.


Vandaag was het een prachtige dag, niet te koud, nauwelijks wind en nadat ik mijn roes had uitgeslapen (was wezen stappen in Utrecht, ging slapen om 06:00 uur...) en lekker ontbeten had, ben ik in de namiddag nog even naar het Doornse Gat gereden om daar aan een lekker duurloopje te starten. Zoals gezegd, het was een prachtige dag, gek genoeg was het niet echt druk in het bos. Mooi, dus, had ik het rijk lekker alleen! Van het Doornse Gat langs de Hoogstraat naar het Leersumse Veld gelopen. Eerst veel hoogteverschillen, daarna een gebied zo vlak als een pannenkoek. Het Leersumse Veld was nog niet volledig dichtgevroren, dus ik moet nog even wachten om weer een keer te kunnen rennen op ijs. Toen weer op weg naar de auto en bij aankomst had ik zo'n 16km gelopen. Niet slecht als je bedenkt dat ik de avond ervoor nog was wezen stappen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten